Katarzyna Rozwalka

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ZA POŚREDNICTWEM SERWISU INTERNETOWEGO:   kasiafitpilates.pl

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności zasady korzystania z serwisu internetowego działającego pod adresem „kasiafitpilates.pl”, zasady sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego produktów oferowanych przez Sprzedawcę, zasady dostarczania przez Sprzedawcę treści cyfrowych, zasady otrzymywania Newslettera a także prawa i obowiązki stron w zakresie zawieranych umów.
  2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin i jego załączniki stanowią regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Właścicielem i Administratorem serwisu internetowego oraz sklepu internetowego, działającego pod adresem ‘’www.kasiafitpilates.pl’’ jest Katarzyna Rozwalka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Fit Pilates Katarzyna Rozwalka, adres: ul. Xawerego Dunikowskiego 13 lok. 1, 64-100 Leszno, NIP: 6972284459, REGON: 362959995.

§ 2. DEFINICJE

Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:

  1. Regulamin – niniejszy regulamin serwisu internetowego, działającego na stronie internetowej kasiafitpilates.pl;
  2. Serwis internetowy – serwis internetowy przeznaczony do zakupów i korzystania z produktów oferowanych przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem kasiafitpilates.pl;
  3. Sklep internetowy – sklep internetowy, stanowiący wydzieloną część serwisu internetowego kasiafitpilates.pl, zawierający funkcje związane ze sprzedażą produktów;
  4. Sprzedawca lub Usługodawca – Katarzyna Rozwalka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Fit Pilates Katarzyna Rozwalka, adres: ul. Xawerego Dunikowskiego 13 lok. 1, 64-100 Leszno, NIP: 6972284459, REGON: 362959995;
  5. Klient – osoba posiadająca konto w serwisie internetowym oraz dokonująca zakupów produktów w sklepie internetowym, w szczególności składająca zamówienie w sposób określony w regulaminie, a następnie korzystająca z zakupionych produktów za pośrednictwem serwisu. Gdy Klientem nie jest osoba fizyczna domniemywa się, że jest on reprezentowany przez przedstawiciela, upoważnionego do reprezentowania Klienta w świetle obowiązującego prawa;
  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
  9. Konto lub Konto Klienta – usługa internetowa polegająca na przechowywaniu zbioru danych w portalu internetowym w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczących danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem której Klient po zalogowaniu składa zamówienia, zawiera umowy oraz korzysta z wszystkich funkcjonalności serwisu internetowego i zakupionych przez niego produktów;
  10. Produkt lub Produkt cyfrowy – rzecz oferowaną do sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu internetowego oraz dostępną po zakupie przez Klienta do korzystania za pośrednictwem serwisu internetowego;
  11. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
  12. Ceny – wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Sprzedawcy są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Klient zamówił produkt. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji;
  13. Newsletter – zbiór informacji przesyłanych przez Usługodawcę na udostępniony mu przez Klienta, adres poczty elektronicznej, po wyrażeniu przez Klienta zgody na jego otrzymywanie, zawierający w szczególności treści informacyjne, promocyjne lub reklamowe Usługodawcy;
  14. Polityka prywatności – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępna na stronach Sprzedawcy w formacie „pdf”;
  15. Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.;
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  17. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 3. FUNKCJONALNOŚĆ SERWISU INTERNETOWEGO I KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Sprzedawca w ramach serwisu internetowego oferuje sprzedaż wyłącznie produktów cyfrowych oraz dostarczanie treści cyfrowych.
  2. Korzystając z serwisu internetowego Klient może w szczególności uzyskać informacje o produktach i ich dostępności, a także po zarejestrowaniu Konta dokonać zakupu oferowanych produktów i korzystać z nich.
  3. Właściciel i administrator serwisu internetowego dokłada wszelkich starań, aby umożliwić Klientom korzystanie z niego sposób  nieprzerwany i ciągły z zastrzeżeniem możliwości wprowadzania czasowego zawieszenia lub wyłączenia niektórych lub wszystkich funkcjonalności celem przeprowadzania niezbędnych konserwacji, aktualizacji lub napraw serwisu.
  4. W przypadku zawieszenia lub wyłączenia dostępu do zakupionych i opłaconych przez Klienta funkcji  serwisu internetowego przez nieprzerwany czas powyżej 24 godzin, czas dostępu do danych funkcji zostanie przedłużony proporcjonalnie do czasu niedostępności funkcji serwisu.
  5. Klient może skontaktować się ze sprzedawcą, wykorzystując jeden z poniższych sposobów komunikacji:
  • telefonicznie pod numerem: +48 533 229 726
  • mailowo pod adresem poczty elektronicznej: kontakt@kasiafitpilates.pl
  • listownie pod adresem: ul. Xawerego Dunikowskiego 13 lok. 1, 64-100 Leszno

§ 4. KONTO KLIENTA

  1. Zarejestrowanie Konta Klienta oraz posiadanie dostępu do Konta Klienta jest konieczne do złożenia zamówienia, dokonania zakupu oraz korzystania z oferowanych funkcji, w tym z zakupionych przez Klienta produktów i dostarczanych przez sprzedawcę treści cyfrowych.
  2. Aby dokonać rejestracji:
  • Klient wypełnia on-line formularz rejestracji, zawierający aktywne pola do wyboru lub uzupełnienia, podając następujące dane: imię, nazwisko, kraj zamieszkania, ulica, kod pocztowy, miasto, numer telefonu, adres e-mail, datę urodzenia oraz hasło; Klient zapewnia, że dane podane przez niego w formularzu rejestracyjnym są zgodne z prawdą, a odpowiedzialność za podanie fałszywych danych ponosi Klient;
  • Rejestracja wymaga dokładnego zapoznania się z Regulaminem i jego zaakceptowania przez Klienta; po zapoznaniu się z treścią Regulaminu Klient zaznacza oświadczenie w formularzu rejestracyjnym, że zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje wszystkie jego postanowienia. W przypadku braku akceptacji Regulaminu rejestracja Konta nie będzie mogła dojść do skutku;
  • Celem ukończenia procesu rejestracji wymagane jest zaznaczenie innych wymaganych zgód i oświadczeń przewidzianych w formularzu rejestracyjnym.

3. Niewypełnienie przez Klienta wszystkich wymaganych pól oraz brak zaznaczenia wymaganych oświadczeń i zgód zawartych w formularzu rejestracyjnym uniemożliwia dokonanie rejestracji i założenie Konta.

4. W chwili umożliwienia Klientowi dostępu do Konta, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta na czas nieoznaczony umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, w zakresie dotyczącym Konta Klienta.

5. Usługa elektroniczna prowadzenia Konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.

6. W przypadku zmiany danych podanych przy rejestracji Klient obowiązany jest dokonać ich zmiany w przeznaczonej do tego celu zakładce w Koncie Klienta. W przypadku braku dokonania zmiany danych, informacje przesyłane za pośrednictwem wskazanych przez klienta danych uważa się za skutecznie doręczone.

7. Konto Klienta przypisane jest do osoby je rejestrującej. Niedozwolone jest udostępnianie przez Klienta danych do logowania do jego Konta, dostępu do Konta oraz treści w nim dostępnych osobom trzecim w żadnej formie.

8. Klient ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny dokonać usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy (odstąpienie od umowy). Usunięcie przez Klienta Konta jest równoznaczne z utratą przez niego dostępu do wszystkich zakupionych i dostępnych w Koncie Klienta produktów bez możliwości ich odzyskania, o czym Klient informowany jest podczas procedury usuwania Konta.

§ 5. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, WARUNKI SPRZEDAŻY I WARUNKI KORZYSTANIA Z ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW 

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zamówienia, wyłącznie po zalogowaniu do Konta klienta. 
  2. Wypełnienie formularza następuje z poziomu Konta, do którego Klient uzyskuje dostęp po uprzednim dokonaniu rejestracji.
  3. Usługa elektroniczna Formularza Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą dokonania zamówienia za pośrednictwem formularza albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta.
  4. Klient składa zamówienie poprzez interaktywny formularz dostępny na stronie sklepu internetowego. Zamówienie określa jakie produkty, po jakiej cenie, w jakich ilościach czy na jaki okres czasu Klient chce zamówić.
  5. Klient zobowiązany jest przed złożeniem zamówienia do złożenia oświadczenia czy jest on osobą fizyczną, o której mowa w art. 5564 Kodeksu cywilnego (przedsiębiorca na prawach konsumenta) poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (tzw. checkbox).
  6. Informacje znajdujące się na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.
  7. Procedura składania zamówienia kończy się w momencie wyboru przez Klienta opcji „zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Dokonanie tej czynności oznacza złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
  8. Po złożeniu zamówienia na adres e-mail wskazany przez Klienta wysłana zostanie wiadomość potwierdzająca otrzymanie zamówienia Klienta przez Sprzedawcę, zawierająca wszystkie wymagane zgodnie z prawem informacje.
  9. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca będzie się komunikował z Klientem za pomocą e-maili lub
    w przypadku gdy będzie to konieczne telefonicznie. W komunikatach e-mail będą zawarte informacje zmierzające do należytego wykonania zamówienia.
  10. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację, iż zamówienie zostało przyjęte i jest przetwarzane. Informacja ta nie oznacza przyjęcia zamówienia do realizacji.
  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie przyjęcia zamówienia do realizacji, o czym poinformuje Klienta nie później niż w terminie 2 Dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia.
  12. Klient opłaca zamówienie z góry. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Sprzedającego nastąpi nie wcześniej niż po otrzymaniu całości zapłaty wynikającej z treści zamówienia.
  13. Z chwilą otrzymania przez Klienta na wskazany adres e-mail potwierdzenia przyjęcia przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji, zawierającego wszystkie wymagane zgodnie z prawem informacje, Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem.
  14. Umowa sprzedaży może być zawarta w imieniu Klienta wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub w przypadku Klienta nie będącego osobą fizyczną  –  przez osobę posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania Klienta i zaciągania w jego imieniu zobowiązań.
  15. Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT.  Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług Klient akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, przez złożenie stosownego oświadczenia Sprzedawcy.
  16. W sklepie internetowym dostępna jest płatność wyłącznie elektroniczna z góry, realizowana za pośrednictwem serwisu Przelewy24, którego właścicielem i operatorem jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014. Oraz poprzez płatności kartą płatniczą – Visa , Mastercard , Maestro, obsługiwane przez platformę płatniczą stripe. Dokonując płatności Klient obowiązany jest stosować się do informacji podanych przez Sprzedawcę oraz operatora płatności. Klient zobowiązany jest ponadto do przestrzegania regulaminów świadczenia usług przez operatora płatności. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie usług świadczonych przez operatora płatności.
  17. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę są produktami cyfrowymi. 
  18. Produkt kupiony przez Klienta zostanie udostępniony mu za pośrednictwem Konta Klienta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. 
  19. Zakupiony produkt dostępny jest do korzystania przez Klienta tylko i wyłącznie za pośrednictwem serwisu internetowego, poprzez Konto Klienta. 
  20. Zakupione przez Klienta nagrania zostają udostępnione w Koncie Klienta w serwisie Internetowym Sprzedawcy, za pośrednictwem serwisu VIMEO. 
  21. W zależności od dostępnych w sklepie internetowym ofert oraz wybranej przez Klienta oferty, dostęp do zakupionych produktów może podlegać ograniczeniu czasowemu. Wszelkie informacje w tym zakresie zawarte są w opisach produktów oraz dostępnych opcjach zakupu.  
  22. Korzystanie z zakupionych produktów możliwe jest tylko i wyłącznie w trybie on-line. 
  23. Oferowane produkty przeznaczone są wyłącznie dla osób nieposiadających przeciwwskazań zdrowotnych do podejmowania aktywności fizycznej. W przypadku wątpliwości przed przystąpieniem do wykonywania treningów Klient obowiązany jest skonsultować się z lekarzem lub fizjoterapeutą. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe korzystanie z zakupionych nagrań, w tym za wykonywanie prezentowanych w nagraniach ćwiczeń oraz sposób ich wykonywania.

§ 6. NEWSLETTER

  1.  Dostawcą usługi Newslettera jest Usługodawca.
  2. W celu zapisania się do Newsletteru (zawarcia umowy z Usługodawcą) Klient:
  • wypełnia formularz zapisu do Newsletteru znajdujący się w serwisie internetowym Usługodawcy poprzez wskazanie wymaganych w nim danych (imię, nazwisko oraz adres e-mail) oraz poprzez zaznaczenie odpowiednich checkboxów w formularzu zapisu składa oświadczenie, że zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje wszystkie jego postanowienia jak również wyraża zgodę na wysyłkę informacji handlowych i marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wyrażenie przedmiotowych zgód jest dobrowolne, ale konieczne aby móc skorzystać z Newslettera;
  • potwierdza zapis do Newslettera poprzez aktywację (klinknięcie) linku zawartego w wiadomości e-mail wysłanej po wypełnieniu formularza zapisu na wskazany w nim adres e-mail.

3. Umowa zostaje zawarta po aktywacji przez Klienta linku, o którym mowa w ust. 1 lit. B), z chwilą wyświetlenia komunikatu potwierdzającego skuteczny zapis do Newslettera.

4. Newsletter wysyłany jest na podany w procesie zapisu adres e-mail.

5. Wysyłka Newslettera następuje w określonej przez Usługodawcę częstotliwości, z możliwością całkowitego lub czasowego ograniczenia czy zaprzestania jego wysyłki. Zaprzestanie wysyłki newslettera następuje bez uprzedniego informowania o tym Klienta.

6. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, do czasu rezygnacji z usługi przez Klienta lub zaprzestania wysyłki Newslettera przez Usługodawcę.

7. Rezygnacja z otrzymywania Newslettera możliwa jest w każdym czasie, ze skutkiem natychmiastowym.

8. W celu dokonania rezygnacji z otrzymywania Newslettera Klient powinien skorzystać z wysyłanego każdorazowo w wiadomości e-mail przeznaczonego do tego celu linku lub skontaktować się z Usługodawcą korzystając z danych wskazanych w § 3 ust. 5 niniejszego Regulaminu.

9. Do korzystania z Newslettera  niezbędne jest posiadanie przez Klienta urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet i odpowiednio skonfigurowaną przeglądarką internetową oraz aktywne konto poczty elektronicznej.

§ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do umów:
  • sprzedaży produktów cyfrowych, to jest w szczególności nagrań treningów oraz kursów pilates i  e-booków dostarczanych i udostępnianych w wersji cyfrowej przez Konto Klienta;
  • o dostarczanie przez Sprzedawcę treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.

2. Poza opisanymi w ust. 1, Konsumentowi przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu, a w zakresie pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

3. Odstąpienie od Umowy wymaga złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W tym celu wystarczające jest skorzystanie z formularza odstąpienia, określonego w załączniku do Regulaminu lub złożenie wyraźnego w swojej treści oświadczenia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.

4. Sprzedawca dopuszcza złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną.

5. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa ta uważana jest za niezawartą.

6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania skutecznego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego w związku z przedmiotową umową płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za pośrednictwem operatora płatności, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Postanowienia powyższe stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§ 8. REKLAMACJE

  1. Wobec Klientów będących konsumentami i przedsiębiorcami na prawach konsumenta sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta.
  2. W przypadku wystąpienia braku zgodności towaru z umową, na żądanie Klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta wszczyna się postępowanie reklamacyjne.
  3. Reklamacja z tytułu braku zgodności towaru z umową może zostać złożona:
  • pisemnie na adres:  ul. Xawerego Dunikowskiego 13 lok. 1, 64-100 Leszno
  • mailowo pod adresem poczty elektronicznej: kontakt@kasiafitpilates.pl

4. Składając reklamację wskazanym jest, aby Klient opisał zauważony brak zgodności towaru z umową i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji, należy przedstawić dowód zakupu towaru w Sklepie internetowym (np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą, paragon lub fakturę).

5. W przypadku braków reklamacji, uniemożliwiających nadanie jej biegu, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta.

6. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca powiadomi Klienta pisemnie na adres Klienta lub drogą elektroniczną poprzez e-mail.

7. W przypadku, gdy Klientem nie jest konsument, ani przedsiębiorca na prawach konsumenta:

  • odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n. Kodeksu Cywilnego),
  • odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą,
  • odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia.

8. Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym w szczególności kurierów, dostawców poczty, usług internetowych i innych.

9. Sprzedawca nie odpowiada za  brak zgodności towaru z umową  lub wady fizyczne towarów powstałe w wyniku używania przez Klienta w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem lub z zasadami użycia towaru,  w tym zamieszczonymi przy opisie towaru i dostarczonymi wraz z towarem.

§ 9. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych podanych przez Klienta w ramach rejestracji Konta, otrzymywania Newslettera oraz składania zamówienia jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe i adresowe uzyskane od Klienta są przechowywane w bezpiecznym miejscu na serwerze. Każdy ma prawo wglądu do swoich danych, ich modyfikowania, a także do żądania ich usunięcia, jak również do zapomnienia. Dane wprowadzone przez Klienta przy tworzeniu Konta można zmienić na wniosek zgłaszany Sprzedawcy drogą elektroniczną.
  3. Dane przetwarzane będą w celu realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę (w tym celach marketingowych).
  4. Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich modyfikacji. Podanie danych odbywa się na zasadzie dobrowolności.
  5. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies zostały opisane w polityce prywatności stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  6. Wniosek o usunięcie danych może ulegać pewnym ograniczeniom wynikającym z obowiązku świadczenia rękojmi lub gwarancji przez Administratora, jak również ze względów fiskalnych. W takiej sytuacji wszelkie dane dotyczące osoby (poza niezbędnymi dla prawidłowej realizacji postanowień umowy, jak i przepisów prawa) będą podlegały bezpowrotnemu usunięciu.

§ 10. PRAWA AUTORSKIE

  1. Adres strony, pod którym jest dostępny Serwis internetowy i sklep internetowy Sprzedawcy, a także zawartość serwisu internetowego i oferowane produkty cyfrowe oraz dostarczane treści cyfrowe stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej przysługujące Sprzedawcy lub innym podmiotom, z którymi Sprzedawca współpracuje.
  2. Klient ma prawo korzystać z udostępnionych i zakupionych Produktów wyłącznie na własny użytek. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści z serwisu internetowego i Sklepu internetowego bez zgody Sprzedawcy jest zabronione.

§ 11. SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW

  1. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem internetowym: https://www.uokik.gov.pl.
  2. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma m.in. możliwość:
  • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
  • zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą.
  • uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

3. W związku z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE została wprowadzona platforma ODR mająca na celu rozstrzyganie sporów, gdy ich stroną jest konsument. Platforma jest dostępna pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Klienci oraz inne osoby mogą w każdym czasie uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu za pośrednictwem serwisu internetowego, jak również pobrać go i sporządzić wydruk.
  2. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu w przypadku dodania nowych funkcjonalności lub uruchomienia nowych wersji Serwisu internetowego, a także w razie zmiany mających zastosowanie przepisów prawa. Wszelkie zmiany nastąpią w odpowiednim zakresie, a Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianie Regulaminu. Klient, który nie wyraża zgody na zmiany jest uprawniony do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
  3. Serwis internetowy kasiafitpilates.pl działa na urządzeniach z dostępem do sieci internet, na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce. Brak spełnienia wymagań określonych w niniejszym punkcie może powodować nieprawidłowe funkcjonowanie serwisu, za co Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
  4. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, informując o tym Sprzedawcę za pomocą wiadomości e-mail, telefonicznie lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Konto Klienta w Sklepie internetowym zostanie usunięte, a Klient utraci dostęp do zakupionych treści.
  5. Sprzedawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług dotyczącą Konta w przypadku zaprzestania prowadzenia serwisu internetowego, naruszenia przez Klienta prawa lub postanowień Regulaminu, a także w przypadku braku aktywności Klienta przez okres 10 Lat. Rozwiązanie umowy następuje poprzez usunięcie konta. Sprzedawca może zastrzec, że ponowna rejestracja Konta będzie wymagać zezwolenia Sprzedawcy.
  6. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Klienta.
  7. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie.
  8. W przypadku Klientów niebędących konsumentami oraz przedsiębiorcami na prawach konsumenta jurysdykcję ma sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
  9. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość zainfekowania systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych ważne jest, by Klient zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.
  10. Klient dokonujący płatności za pośrednictwem sieci Internet powinien ponadto szczególnie chronić wszelkie informacje i dane o numerach rachunków bankowych, kart kredytowych, kody BLIK i inne dane bankowe i płatnicze przed ich ujawnieniem osobom trzecim.
  11. Sprzedawca równocześnie informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca: Cookies.
  12. Sklep Internetowy przesyła Klientowi e-maile oraz wiadomości SMS, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.
  13.  W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz właściwych ustaw, w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Scroll to Top